نمایندگی ایران رادیاتور فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

ایران رادیاتور شرق تهران
فهرست مطالب

معرفی و خرید محصولات ایران رادیاتور (بخش دوم)

حوله خشک کن ایران رادیاتور

در ادامه معرفی محصولات ایران رادیاتور به یک محصول نسبتا جدید می رسیم به نام حوله خشک کن که البته برخی از آن با عنوان حوله گرم کن و یا رادیاتور حوله ای نیز یاد می کنند.

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور
انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور

با گسترش استفاده از رادیاتورها در منازل و ساختمان های اداری و تجاری برخی برای گرم کردن فضای سرویس ها خصوصا حمام در کنار کار خود از یک رادیاتور کوچک برای این کار استفاده می کردند. مردم البته تنها برای گرم شدن فضا به آن نگاه نمی کردند بلکه البسه و حوله خود را نیز با آن گرم می کردند تا در زمان اتمام استحمام از آن استفاده کنند. با استقبال مردم از این رادیاتورها، شرکت ها به فکر افتادند که نوعی رادیاتور با ظاهر بهتر و مخصوص حمام تولید کنند که حاصل این فکر حوله خشک کن بود.

رادیاتور حوله خشک کن چیست؟

این رادیاتور شامل لوله های ست که با فاصله از هم طراحی شده و جریان آب گرم از داخل آن باعث گرم شدن آن و نیز محیط اطراف می شود. از این محصول برای گرم کردن و خشک کردن البسه های مختلف و حوله و دستمال استفاده می شود. حوله خشک کن در مدل و سایزهای مختلف و همچنین جنس فولادی، آلومینیومی و شیشه ای ساخته می شود.

حوله خشک کن ایران رادیاتور سری TR01 در تعداد لوله های استفاده شده متنوع بوده و دارای آکس ۵۰ سانتیمتری ست. حوله خشک کن ها با استفاده از شیرآلات آن به لوله های از قبل تعبیه شده در داخل دیوار متصل خواهند شد. به فاصله ی نقطه مرکزی دو لوله تعبیه شده داخل دیوار آکس می گویند. درمورد حوله خشک کن ها هم این دو فاصله آکس حوله خشک کن می گویند. لازم به گفتن نیست که این دو فاصله باید یکسان باشد تا کار نصب به راحتی و به درستی انجام شود.

در زمان مراجعه به نمایندگی محصولات ایران رادیاتور برای خرید حوله خشک کن به فاصله آکس توجه کنید تا مشکلی برای نصب پیش نیاید.

در ساخت این محصول نه تنها به کارآیی بلکه به جنبه های زیبایی آن نیز توجه شده است.

مزیت حوله خشک کن نسبت به رادیاتور زمینی

استفاده از رادیاتور در حمام ایده خوبی بود اما می توانست با چند تغییر کوچک بهتر شود. همه ما می دانیم که فضای حمام معمولا کم است و وجود رادیاتور می تواند بخشی از این فضا را اشغال کنند. بنابراین رادیاتور حوله خشک کن به گونه ای تولید شدند که روی دیوار نصب شوند تا فضای کف اشغال نشود.

طراحی حوله خشک کن ها به گونه ای ست که لوله هایی با فاصله از هم تعبیه شده است تا راحتتر بتوان بر روی آن البسه و حوله قرار داد که البته بسیار کارآمد است. تعداد این لوله ها و فاصله آنها از هم متفاوت است.

معرفی یکی از پرفروش ترین محصولات ایران رادیاتور – حوله خشک کن (رادیاتور حوله ای)

حوله خشک کن ها از نظر عملکرد و ظاهری و نیز جنس مدل های متفاوتی دارند که از یک لحاظ می توان آنها را به حوله خشک کن های برقی و آبی تقسیم بندی نمود.

حوله خشک کن ایران رادیاتور
حوله خشک کن ایران رادیاتور در شکل های مختلف طراحی و عرضه می شود

حوله خشک کن استیل از معمول ترین و پرفروش ترین نوع این محصول است که با آب گرم کار می کند و علی رغم جنس شان در مقابل آب و بخار و رطوبت مقاومت خوبی دارند. همچنین رنگ آنها در عین زیبایی در مقابل خط و خش و کدر شدن مقاوم هستند تا جنبه های زیبایی حفظ شود. حوله خشک کن ها در رنگ های متنوع استیل مات و براق، مشکی، سفید، طلایی مات و براق و دیگر رنگ هایی مانند زیتونی و رزگلد تولید شده است که باتوجه به سلیقه و رنگ و سبک کاشی دیوار حمام می توانید از بین آنها بهترین مورد را انتخاب کنید.

حوله خشک کن فولادی در مقایسه با نوع استیل در مقابل ضربه و برخورد اشیا با سطح آن مقاومت بیشتری دارد اما بهرحال زنگ زدگی آن از معایب آن می باشد که در گذر زمان اتفاق خواهد افتاد. البته محصولات ایران رادیاتور منجمله حوله خشک کن با رعایت بالاترین استانداردهای ریختگری، آبکاری و جوشکاری ساخته شده است که عمر طولانی دارد.

حوله خشک کن 7 و 29 لول - از محصولات ایران رادیاتور
حوله خشک کن ۷ و ۲۹ لول – از محصولات ایران رادیاتور

حوله خشک کن های برقی نیز برخلاف دیگر انواع که با آب گرم کار می کند انرژی خود را از برق می گیرد. مایع مخصوص داخل لوله های حوله خشک کن با کمک المنت های برقی گرم می شود و لوله های آن را گرم می کند. نکته مهم در مورد هواگیری آن است که این کار قبل از بسته بندی محصول انجام می شود با این حال درصورت وجود این مشکل  می توان به راحتی هواگیری دستگاه را انجام داد تا راندمان دستگاه به بالاترین حد خود برسد.

حوله خشک کن آلومینیومی نیز بخاطر جنس و کارآیی آن بسیار پرطرفدار است. آلومینیوم رسانای بسیار خوبی برای انتقال گرماست و از این رو بهتر و راحتر می تواند گرمای آب یا مایع مخصوص داخل لوله ها را به محیط منتقل کند. همچنین آلومینیوم در مقابل رطوبت و نم سرویس ها مقاومت بیشتری دارد. تنوع شکل نیز در این نوع حوله خشک کن بیشتر است. جابجایی و نصب آنها نیز بخاطر سبک بودن راحتتر می باشد.

حوله خشک کن شیشه ای

جدیدترین نسل حوله خشک کن ها از نوع شیشه ای هستند که علت استفاده از شیشه توجه به زیبایی محصول بوده و این محصول یک اثر زیبایی هنری-صنعتی به حساب می آید. البته این بدان معنا نیست که این محصول کارآیی ندارد. پخش و انتقال گرما در سراسر قسمت های حوله خشک کن شیشه ای با حالت هم رفت یا کان وکشن است. اگرچه راندمان کلی این محصول نیست به نوع استیل و آلومینیومی کمتر است اما بخاطر زیبایی چشمگیر آن طرفداران خاص خود را دارد.

مهمترین عیب این حوله خشک کن آسیب پذیری آن در مقابل ضربه و افتادگی و مانند آن است که اگرچه کیفیت مواد به کار رفته در آن بسیار بالاست اما با این عیب در آن وجود دارد. حوله خشک کن شیشه ای البته جزو محصولات ایران رادیاتور نمی باشد و در اینجا تنها برای آشنایی با انواع حوله خشک کن آورده شده است.

حوله خشک کن ایران رادیاتور

ایران رادیاتور نیز حوله خشک کن های فولادی با وزنی کمی بیش تر از ۳ کیلوگرم تا ۱۵ کیلوگرم تولید می کند که حجم آب آن از ۲٫۱ تا ۹٫۷ لیتر است. در تولید تمام محصولات ایران رادیاتور در این نوع از رنگ های اپوکسی پودری و ثابت باکیفیت استفاده شده است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است و همچنین درخشندگی خود را حفظ می کند. بدنه آن از جنس فولاد بوده و به روش ریختگری پروفیلی تهیه می شود.

قبل از خرید یکی از نکات مهم دانستن ابعاد حوله خشک کن است. حوله خشک کن های ایران رادیاتور در ابعاد متنوع ۶۰×۷-۵۰ تا ۱۸۰×۳۴-۵۰ ساخته می شود. همانطور که گفتیم عموما ابعاد آن را با تعداد لوله های آن می شناسند. مثلا برای سرویس هایی تا ۴ مترمربع می توان از حوله خشک های تا ۱۲ لوله استفاده کرد و همچنین برای فضاهای بزرگتر اندازه های ۱۴ لوله مناسب خواهد بود.

فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)

پایان بخش دوم

معرفی و خرید محصولات ایران رادیاتور (بخش سوم)

 

صفحه سایت در آپارات

https://www.aparat.com/tasisatpasargad

پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/iranradiator_pasargad

غرفه باسلام

https://basalam.com/user/ylJVrX

دیوار

https://divar.ir/v/QZ44MU7L

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *