نمایندگی ایران رادیاتور فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

ایران رادیاتور شرق تهران
فهرست مطالب

نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران

در نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران واقع در خیابان ائمه اطهار بلوار ابوذر که در قالب فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) برپاست، تمام خدمات مربوط به مشاوره خرید و تعویض، فروش محصولات اصلی ایران رادیاتور و قطعات پکیج، قطعات رادیاتور، قطعات کولر گازی و دیگر قطعات محصولات انجام می شود.

این نمایندگی علاوه بر ارائه خدمات فوق در محدوده خود فروش محصولات را برای تمام تهران و ایران انجام می شود. فروش در محدوده ایران تنها شامل محصولات اصلی مانند رادیاتورهای ایران رادیاتور و یا پکیج ایران رادیاتور نمی شود بلکه تمام قطعات را شامل می گردد.

درصورت خرید از این نمایندگی و یا دیگر نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز که فاصله زیادی از محل فروشگاه دارد می توانید برای فعال کردن گارانتی محصولات با شماره ۱۶۰۰ تماس بگیرید. اگر در تهران حضور دارید می توانید به فروشگاه تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش ما (چه از ما خرید کرده باشید و چه از دیگر فروشگاه ها) بهره مند شوید و از  بابت کیفیت آن کاملا مطمن باشید.

نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران (نمایندگی واقعی یا جعلی؟)

متاسفانه نام نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران یا دیگر مناطق و البته دیگر برندها مانند نقل و نبات در زبان گفتار و حتی فاکتورها و سردر بسیاری از مغازه هایی که تنها اقدام به فروش این محصولات می کنند سبز شده است. این قصور باعث می شود که بسیاری از مردم سردرگم در زمان خرید، به مغازه و فروشگاه های غیرمجاز که نه تنها نمایندگی رسمی بلکه مجری ایران رادیاتور نیز نمی باشند مراجعه کرده و محصولات و لوازم جانبی خرید نمایند که باتوجه به تجربه چندین ساله، ترفندهای بسیاری برای این روند به کار بسته می شود تا قیمت بالاتر به مشتری داده شود و یا از اتصالات و لوازم جانبی غیراصلی و با کیفیت پایین تر استفاده شود.

نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران – فروشگاه عقیقی

نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران
نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران

نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران 

همانطور که اطلاع دارید شرکت ایران رادیاتور که امروزه با نام گروه صنعتی ایران رادیاتور معروف است و فعالیت می کند از چندین کارخانه تولید محصولات و قطعات تشکیل شده است که فعالیت آنها بسیار گسترده و از ریختگری تا مونتاژ قطعات الکترونیکی می باشد. البته گروه صنعتی ایران رادیاتور باوجود داشتن نمایندگی ها متعدد در سطح ایران منجمله فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) به عنوان نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران، همچنان پاسخگوی خدمات پس از فروش منجمله نصب محصولات می باشد.

عنوان شده است که گروه صنعتی ایران رادیاتور یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده محصولات سرمایشی و گرمایشی در سطح ایران و خاورمیانه می باشد که محصولات خود را در ایران و برخی کشورهای همسایه و اروپا ارائه می نماید.

فروش محصولات اصلی در نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور شرق تهران

محصولات ایران رادیاتور بسیار متنوع است و با در نظر گرفتن قطعات می توان گفت که بیش از ۲۰۰ محصول تولیدی این شرکت بوده و تمامی این محصولات و قطعات در نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور شرق تهران انجام می شود. این محصولات اصلی شامل انواع پکیج شوفاژ دیواری زمینی و دیواری، رادیاتور ایران رادیاتور، مشعل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، کولر گازی یا همان اسپلیت و داکت اسپلیت می باشد.

شناخت محصولات ایران رادیاتور قسمت اول

شناخت محصولات ایران رادیاتور قسمت دوم

این شرکت بخاطر فروش و عرضه انواع محصولات با کیفیت بسیار بالا و اخذ استانداردهای داخلی و بین المللی توانسته است دوبار عنوان واحد نمونه کیفی را از سازمان ملی استاندارد کسب نماید. این کیفیت موجب شده است که رضایت مردم اروپا از محصولات این شرکت درحد بسیار خوب باشد.

خرید پکیج ایران رادیاتور شرق تهران- نمایندگی پاسارگاد

از اصلی ترین محصولات شرکت ایران رادیاتور پکیج شوفاژ دیواری ست که البته نوع زمینی آن نیز موجود می باشد ولی انواع دیواری محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی دارد. این محصول برای انواع واحدهای مسکونی و تجاری و اداری که می خواهند مستقل از شوفاژخانه باشند طراحی شده است. البته طبق قانون جدید مبحث ۱۹ ساخت استفاده از پکیج به جای بخاری اجباری ست و یکی از دلایل گسترش پکیج نیز همین است.

فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) به عنوان نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران تمام مناطق شرق تهران منجلمه خیابان پیروزی، بلوار ابوذر، خیابان مسلم، مقداد، تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی، حکیمیه، ظفر، سراج، استخر، افسریه جنوبی و افسریه شمالی، مسعودیه، کلهر، شمیران نو، دلاوران، میدان امام حسین، میدان خراسان، خیابان خاوران، تسلیحات، وحیدیه، علامه، بهشتی، ربذه، نبرد شمالی و جنوبی، وحدت، ده حقی، بقایی، گلستان، نصر، اصفهانک، چهارراه دانشگاه، کوثر، بوستان، خیابان میثم، ذوالفقاری، تاکسیرانی، ساقدوش، اتابک، منصور، طیب، عادل، میدان قیام، خیابان قیام، میدان امام حسن، شاهد، محلاتی، بازار، نارمک، خاک سفید، مجیدیه شمالی و جنوبی، نظام آباد، بزرگراه امام علی، اتوبان صیاد شیرازی، قصرفیروزه، شهرک لشکری، آزادگان، حمیدیه و سعیدیه، سه راه افسریه، والفجر، اسلام آباد، آقانور، مشیریه، سازمان آب، اسکندرلو، خیابان قائم، چهارصددستگاه، نیرو هوایی، تلفنخانه، سبلان، اسبدوانی، اشراق، تیرانداز، سلیمانی، رسالت، میدان و خیابان پروین، فلکه های تهرانپارس، استخر، شاهد، باقری، شهرک امام حسین، قنات کوثر، اتحاد، تهران نو، هنگام، تکاوران، دلاوران، شمیران نو، میدان سپاه، نیروی دریایی، والفجر، میدان باکری، الماسی، خاتم، شیان، شهرک مطهری،حشمتیه، نیروی منابع انسانی، شمس آباد، پادگاهای شرق تهران، پدافند هوایی، خاک سفید، سرخه حصار، قرارگاه خاتم الانبیا، آشتیانی، خیابان کرمان، شکوفه، خیابان هفده شهریور، شهدا، میدان کلانتری، شقایق، فلکه های نیروی هوایی، مسیل منوچهری، میدان لوزی، جارجرود، فلکه چایچی، خیابان ثانی، خیابان جشنواره، خیابان یاسمی، شهرک امام خمینی، تلو، بلوار بهار، شهرک شهید بهشتی، احسان، شهرک امید، شهرک گلستان، اوقاف، میدان نبوت، میدان امامت، هفت حوض، گلشن دوست، دولاب، شهرری، ظهیرآباد، دولت آباد، کیانشهر، دبستان، بیسیم، نواب، مینای جنوبی، آبشار، صفا، دروازه شمیران، میدان ثریا، مرودشت، استاد حسن بنا، بنی هاشم، قصر، پلیس، تپه های شمس آباد، مهران، تیسفون، خیابان گیلان، پاسداران، شهرک چمران، بلوار شاهد، ازگل، هروی، قلهک، دولت،چهارراه قصر، پل شریعتی، سیدخندان، عراقی، حسین آباد، میدان سپاه، خاورشهر، شهرک بروجردی، فدائیان اسلام و دیگر محلات تهران می شود.

گارانتی محصولات توسط نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران

تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای گارانتی می باشد که در داخل خود محصول موجود است و یا لازم است پس از نصب برگه آن را توسط نصاب مجاز نمایندگی ایران رادیاتور امضا و ممهور شود.

البته فعال شدن گارانتی از زمان نصب و نه تولید محصولات ایران رادیاتور مشروط به رعایت تمام مسائل و شرایط ایمنی محل نصب می باشد. برای این کار شما می توانید با نمایندگان این شرکت تماس حاصل فرمائید و همچنین از نصابان مجاز دارای کارت مخصوص کمک بگیرید. کارت گارانتی شما پس از چند روز قابل دریافت از نمایندگی می باشد. این چند روز جهت ثبت در سیستم و فعال شدن آنلاین گارانتی درنظر گرفته شده است.

خرید کولر گازی ایران رادیاتور شرق تهران

بعلت تنوع بالای کولرهای گازی ایران رادیاتور که برای هر نوع آب و هوا و رطوبت و متراژ ساخته شده است می توانید مطمن باشید که آنچه مدنظر شماست در مدل های اسپلیت های ایران رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران پیدا خواهید کرد. از نظر قیمت و نصب و خدمات پس از فروش نیز این اطمینان از سوی نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران به شما داده خواهد شد که بتوانید با خیال راحت از داشتن آن لذت ببرید.

درمورد کولرگازی باید گفت که این محصول یکی از بهترین سیستم های تهویه ساخته شده داخلی ست که کیفیت بالایی دارد و باتوجه به ساخت این قطعات با استفاده از ماشین آلات و تجهیز پیشرفته روز و کاهش خطاهای انسانی، می توان به عملکرد آن در سالهای متمادی اطمینان کرد.

ظاهر جذاب کولرهای گازی می توان به شما کمک کند که با تمام انواع دکوراسیون های داخلی منزل و محل کار سازگاری و تناسب لازم و مدنظرتان را دراختیار داشته باشید. این محصول علاوه بر ظاهر زیبا، می تواند در تمام فصول و روزهای سرد و گرم با رطوبت بالا و پایین، سرمایش و گرمایش مدنظر و بسیار مطبوع است.

گاز مبرد که در این دستگاه ها به کار برده شده است کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به هیچ عنوان مشکلی در این زمینه ندارد به اصطلاح دوستدار محیط زیست است. در ساخت بدنه کولر گازی یا اسپلیت های ایران رادیاتور نیز از ورقه های فولاد الکترولیتی با روکش ضدزنگ استفاده شده است که در زمان استفاده از آن در مناطق با رطوبت بالا نگران زنگ زدگی آن نباشید.

برای مشاوره و خرید کولر گازی ایران رادیاتور شرق تهران می توانید با نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران تماس بگیرید یا درخواست اعزام تکنسین کنید تا محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

در پایان لازم به ذکر است که کولر گازی یا همان اسپلیت تنها مختص منزل مسکونی نیست بلکه بسیاری از مغازه ها، اداره جات، بیمارستان ها و هتل ها نیز بخاطر شرایط کار یا انتخابی از کولر گازی استفاده می کنند.

 

 

قیمت پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران

برای خرید انواع محصولات ایران رادیاتور و خصوصا پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور و برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب و معتبر و همچنین گارانتی می‌توانید به نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران در قالب فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) مراجعه کرده و قیمت مقرون به صرفه‌ای را هم پرداخت نمایید.

قیمت پکیج در شرق تهران باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول مهم سری ساخت آن می باشد که با حروف انگلیسی در ابتدای نامگذاری آن تعیین شده است. بعنوان مثال پکیج های سری M و L که جزو پرفروش ترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می باشد. در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور پکیج های دیواری بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می کند که تمام نیازهای مشتریان را تامین نماید. باتوجه به این تنوع محصول بهتر است که قبل از خرید ضمن مشاوره با نمایندگی عقیقی در شرق تهران یا تماس با ۱۶۰۰ و دیگر نمایندگی ها پکیج مناسب را انتخاب کنید.

این توصیه از آن جهت است که خرید این محصول باید با توجه به شرایط محیط نصب و استفاده انجام شود. به عنوان مثال متراژ آپارتمان موردنظر و نیز تعداد رادیاتورها یا استفاده و یا عدم استفاده از داکت اسپلیت و اندازه آن و همچنین سردسیر یا گرمسیر بودن منطقه، محل نصب اعم از داخل واحد یا تراس و عوامل اینچنینی می بایست بررسی گردد. ممکن است مثلا ممکن است توصیه شود بجای پکیج دیواری L24FF ایران رادیاتور یک پکیج L28FF تهیه گردد درحالی که تفاوت قیمت آن بسیار کم می باشد ولی عملکرد متفاوتی دارند.

نمونه مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور:

پکیج های سری E ایران رادیاتور

پکیج های سری A ایران رادیاتور

پکیج های سری M ایران رادیاتور

پکیج های سری L ایران رادیاتور

پکیج های سری ECO ایران رادیاتور

پکیج های سری E ایران رادیاتور

پکیج های سری K ایران رادیاتور

قبل از خرید پکیج باید توجه داشته باشید که پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف B شروع می شوند از نوع تک مبدل می باشند که البته دیگر تولید نمی شوند اما مدل های جدید همگی دو مبدل می باشند. پکیج های جدید همگی فن دار هم می باشند که با حرف انگلیسی FF در انتها شناخته می شوند (مانند پکیج دیواری M24FF).

پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری L دارای مانیتور مخصوص عیب یابی دیجیتال  است که این امر عیب یابی دستگاه را بسیار ساده کرده است.

البته لازم به گفتن نیست که قیمت پکیج های دیواری نسبت به پکیج های زمینی به طور کلی کمتر است. چون پکیج های زمینی و مخزن دار که به پکیج های ایستاده نیز معروف اند بسیار بزرگتر و امکانات بیشتری دارند. این پکیج ها البته کمتر از پکیج های دیواری استفاده می شوند و تنوع مدلی کمتری دارند درواقع تنها چهار مدل از پکیج زمینی ایران رادیاتور تولید شده است:

پکیج زمینی Z36 ایران رادیاتور

پکیج زمینی Z60 ایران رادیاتور

پکیج زمینی G35 ایران رادیاتور

پکیج زمینی D35 ایران رادیاتور

موضوع مهم دیگر در مورد تفاوت پکیج های زمینی و پکیج های دیواری ایران رادیاتور نوع سوخت آنهاست. در پکیج های دیواری ایران رادیاتور از هر مدل و سری سوخت مصرفی گاز بوده ولی در پکیج های زمینی یک مدل گازوئیل سوز هم وجود دارد. یعنی مدل های سری Z و یک مدل G گازسوز و مدل سری D از نوع گازوئیل سوز است.

البته این نوع پکیج ها معمولا در انبار وجود ندارد و لازم است از قبل سفارش داده شود تا در زمان مراجعه بتوانید آن را تهیه کنید.

 

فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق تهران – فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)»

  1. سلام خوبی شرکت ایران رادیاتور اینه که در تمامی شهرها و شهرستان ها نمایندگی داره وخدمات دهی خوبی داره ایران رادیاتور ب نظر من برند خیلی معتبری هست امیدوارم بتواند خدمات گسترده تری داشه باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *