نمایندگی ایران رادیاتور فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

ایران رادیاتور شرق تهران
فروشگاه عقیقی - نمایندگی رسمی ایران رایاتور
فهرست مطالب

فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور – نمایندگی رسمی ایران رادیاتور با کد نمایندگی ۹۸۰۳۰۰۴ در شرق تهران با مدیریت آقای عقیقی واقع در خیابان ائمه اطهار (پل دوم بلوار ابوذر) از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را شروع کرده است.

فروشگاه عقیقی - نمایندگی رسمی ایران رایاتور
نمایی از فروشگاه عقیقی – نمایندگی رسمی ایران رادیاتور با کد نمایندگی ۹۸۰۳۰۰۴

این مجموعه ضمن فروش کلیه محصولات ایران رادیاتور و تمامی قطعات و تجهیزات مربوطه و همچنین خدمات پس از فروش و سرویس و تعمیرات را انجام می دهد. گستره فعالیت این شرکت محدود به شرق تهران نبوده و در تمامی تهران فعالیت می کند.

سرویس موتوری و خودرویی فروشگاه ایران رادیاتور می توانند در اسرع وقت نسبت به رفع نیازهای مشتریان عزیز در هر مورد اقدام نمایند. همچنین شما می توانید ضمن دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری بهترین محصول و خدمات را با خیال راحت دریافت کنید.

این مجموعه قبل از ورود به عرصه رادیاتور و پکیج در تاسیسات ساختمانی از جمله لوله کشی، لوله کشی گرمایش از کف و حتی لوله کشی های پیشرفته از قبیل بوشفیت، پلی اتیلن و… ، بیش از ۳۰ سال سابقه نیز دارند. تمام این تجارت ارزشمند به کمک هدف مجموعه یعنی فروش و خدمات باکیفیت به کار گرفته شده است.

نحوه فروش در فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور

در نمایندگی رسمی و فروشگاه ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد) مصرف کنندگان یا همکاران گرامی می توانند خرید خود را به هم صورت حضوری، تماس تلفنی، یا با پیام دادن در یکی از پیام رسان های داخلی و خارجی ثبت سفارش کنند. مطمن باشید که در سریعترین زمان ممکن کارشناسان فروش خبره ما پاسخ گو خواهند و با گرفتن اطلاعات دقیق و مورد نیاز سفارش شما ثبت خواهد شد. پس از تسویه بلافاصله بارگیری و ارسال می شود.

اخیرا نیز امکان خرید از طریق غرفه باسلام و دیجی کالا و همچنین خود سایت امکان پذیر می باشد. محصولات اصلی ایران رادیاتور و قطعات وابسته به آن از طریق باربری به تمام نقاط ایران قابل ارسال است.

برای مشاوره و استعلام قیمت با بخش فروش تماس بگیرید.

بخش فروش ازساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ آماده خدمات رسانی می باشند.

برای خرید مستقیم محصولات ایران رادیاتور می توانید به بخش فروشگاه این سایت مراجعه فرمائید.

فروش محصولات ایران رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور- فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

تمامی محصولات ایران رادیاتور منجلمه اسپلیت یا کولر گازی در ظرفیت های مختلف، انواع پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور، داکت اسپلیت ها، انواع حوله خشک کن فولادی و استیل در سایزهای متنوع، رادیاتورهای پنلی و رادیاتورهای پره ای ایران رادیاتور و مشعل های دوگانه و تک سوز (گازوئیلی و یا گازی) عرضه می گردد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور
یک نمونه از داکت اسپلیت ایران رادیاتور – قابل تهیه در فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

 

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور- از پرفروش ترین محصولات فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور
رادیاتور پره ای ایران رادیاتور- از پرفروش ترین محصولات فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور

اسپیلت، اسپیلت داکت، حوله خشک کن، کولر گازی، پکیج دیواری، پکیج زمینی، رادیاتور، مشعل و همچنین تمام تجهیزات و قطعات مصرفی مانند انواع شیرها، منبع انبساط، لوله ها و … با قیمت نمایندگی عرضه می گردد.

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور در لول های مختلف
انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور در لول های مختلف

 

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور لوله ای و تخت
انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور لوله ای و تخت

بیشتر بدانید: آیا حوله خشک کن ضروری است؟

خدمات پس از فروش شامل چه کارهایی می شود ؟

خدمات پس از فروش شامل نصب رایگان پکیج و کولرگازی، سرویس و تعیمرات انواع پکیج ایرانی و خارجی، رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور پنلی و کارشناسی می باشد.

توجه داشته باشید فقط نصب پکیج و کولرگازی رایگان بوده آن هم در صورتی که از شهری که خریداری کرده اید در همان شهر هم نصب شود در غیر اینصورت گارانتی می شود اما مشمول نصب رایگان نخواهد شد؛ هزینه نصب به عهده مشتری خواهد بود.

مشتریان عزیز دقت داشته باشید که نصب رادیاتورها در هیچ بازه زمانی رایگان نخواهد بود و همیشه متناسب با مدل متحمل هزینه یا اجرت می باشد. البته فروشگاه ایران رادیاتور تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با کاهش هزینه ها رضایت شما را جلب کرده و برای همیشه شما را بعنوان مشتری خود حفظ کند.

نکته دیگر اینکه لوازم نصب و اتصالات رادیاتور و پکیج  جداگانه محاسبه می شود.

این مجموعه با گزینش های متفاوت و قوانین سرسخت کادری بسیار مجرب و متعهد به کار و بسیار با اخلاق به کار گرفته که نتیجه آن تکنسین های بسیار فنی مشغول به ارائه خدمات به کلیه شهروندان در سراسر تهران میباشد.

برای ارتباط با تکنسین ها و کارشناسان ما میتوانید با شماره اعلام شده تماس بگیرید و یا پیامک بزنید در صورت پیام حتما آدرس و شماره تماس خودرا قید کنید، در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

کارشناسی یعنی بررسی کردن محل نصب پکیج نسبت به متراژ،قرارگرفتن آن فضای باز یا بسته ؛ از آن جایی که طبق قوانین مبحث ۱۹ فراردادن وسایل گازسوز در محیط های زیر ۶۵متر مطلقا ممنوع می باشد لذا در هنگام کارشناسی حتما باید مورد توجه قرار گیرد را که کوچکترین بی توجهی مستلزم هزینه های جانکاه خواهد بود.

انواع مشعل ایران رادیاتور
انواع مشعل ایران رادیاتور

کارشناسی در محدوده رایگان ولی در دیگر نقاط شهر تهران شامل ایاب ذهاب می شود.

نکات عمومی در مورد نصب، تعمیرات و نگهداری

متخصصین و سرویسکاران فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور با سال ها تجربه در خصوص فروش و نصب و سرویس و نگهداری انواع محصولات ایران رادیاتور و برندهای مشابه همواره مواردی را درنظر می گیرند که چکیده آن به شرح زیر می باشد:

  1. نصب و تعمیرات پکیج دیواری: در نصب پکیج دیواری باید ابتدا محیط محل نصب مورد بررسی قرارگیرد که آیا دستگاه در بالکن یا آشپزخانه قرار میگیرد ، چنانجه نصب دربالکن باشد تحت هر شرایطی نصب بلامانع میباشد مگر آنکه در نزدیکی آن کولر آبی تعبیه شده باشد.

اگر دستگاه در آشپزخانه قرار گیرد ابتدا باید متراژ محل بررسی شود چوان اگر متراژ محل نصب زیر ۷۵ متر باشد حتما باید از دودکش دوجداره که تاکید می کنیم حتما آلومینیومی باشد استفاده شود. اگر دستگاه ایران رادیاتور باشد طبق قوانین خود شرکت ایران رادیاتور دود کش نیز از خود برند آن باید باشد و اگر نه از گارانتی خارج می شود.

اما تحت هر متراژی که باشد تامین دو دریچه تامین هوا لازم و ضروریست.

  1. نصب و تعمیرات رادیاتور : همانطور که میدانید و خیلی گفته شده رادیاتور ها در دو مدل پره ای و پنلی هستند که به دلیل سنگین بودن رادیاتور پنلی نصب آن سختتر می شود و گاها دیده میشود که اجرت بیشتری نسبت به پره ای نصابان دریافت میکنند.

    موقعیت فروشگاه ایران رادیاتور- پاسارگاد (عقیقی)
    موقعیت فروشگاه ایران رادیاتور- پاسارگاد (عقیقی)

رادیاتور های پره ای در بلوک های ۵، ۷ و ۱۰ پره به صورت پیش فرض تولید می شوند. اگر نیاز به پره های بیشتر باشد مثلا مشتری خواهان ۱۵ پره باشد یک بلوک ۵ پره ای به یک بلوک ۱۰ پره متصل یا به اصطلاح کوبل می شود که اجرت نصب آن جداگانه خواهد بود. کوبل کردن یک کار به ظاهر ساده اما تخصصی بوده و می بایست توسط متخصص و با آچار مخصوص انجام شود.

انواع رادیاتور پنلی و پره ای ایران رادیاتور
انواع رادیاتور پنلی و پره ای ایران رادیاتور

تفاوت اصلی رادیاتورهای پنلی و پره ای ایران رادیاتور در فلز به کار رفته در تولید آن است. همانطور که می دانید رادیاتورهای پنلی همگی فولادی بوده و رادیاتورهای سولار، کال، ماکسی و مانند آن از نوع در فلز آن میباشد که رادیاتور آلومینیومی(پره ای) ارزشمند تر می باشد.

  1. نگهداری از پکیج و رادیاتور : یکی از کارهایی که در نگهداری و طول عمر پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور موثر است استفاده از محلول شیمیایی در مدار گرمایش می باشد که غالبا از محل بالای حوله خشک کن با آب شوفاژ مخلوط می گردد؛ اندازه آن معمولا یک الی دو لیتر می باشد. نکته مورد توجه اینکه تا جایی که ممکن است آب شوفاژ را عوض نکنید.

پکیج های دیواری و زمینی حداقل سالی یک بار قبل از شروع فصل سرما باید سرویس شود البته به آب منطقه نیز بستگی دارد اگر رسوب زیاد باشد هر ۶ ماه یک بار می شود.

  1. تعمیرات و سرویس: ما همیشه طبق تجربه و دانشی که کسب کرده ایم همیشه توصیه می کنیم به هیچ عنوان خود فرد بدون اینکه دوره های لازم  و کارآموزی در کنار یک فرد با تجربه را نگذرانده باشد، پکیج و رادیاتور را تعمیر یا تعویض قطعه ننماید؛ چون  علاوه بر خطرناک بودن در صورت خرابی بیشتر یا درست نشدن هیچ سرویسکاری مسئولیت آن را برعهده نمی گیرد.

برای تعمیرات و نصب حتما از نمایندگان مجاز خدمات بگیرید که در صورت بروز مشکل قابل پیگیری باشد.

موقعیت فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) ایران رادیاتور
موقعیت فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) ایران رادیاتور

سرویسکاران و تعمیرکاران ما در مجموعه فروشگاه و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور- فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) در شرق تهران همه روزه حتی در ایام تعطیل تحت هر شرایطی آماده خدمت رسانی هستند.

فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
فروشگاه و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)

 

پیج اینستاگرام فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

https://www.instagram.com/iranradiator_pasargad/

صفحه ما در آپارات

https://www.aparat.com/tasisatpasargad

فروشگاه ما در باسلام

https://basalam.com/user/ylJVrX

اشتراک گذاری

14 دیدگاه دربارهٔ «فروشگاه مرکزی ایران رادیاتور (فروشگاه عقیقی) – نماینده رسمی شرکت ایران رادیاتور»

  1. بازتاب: پکیج فن دار و بدون فن، کدامیک بهتر است؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  2. بازتاب: میله یون جرقه زن - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  3. بازتاب: فلورگلاتور چیست؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  4. بازتاب: شیر موتوری پکیج چیست و چه عملکردی دارد؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  5. بازتاب: قطعات اصلی پکیج ایران رادیاتور کدامند؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  6. بازتاب: خطاهای پکیج ایران رادیاتور (آنالوگ و دیجیتال) را می شناسید؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  7. بازتاب: درپوش هفت تکه رادیاتور (ست 7 تکه ماسوره) - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  8. بازتاب: داکت اسپلیت چیست و کارآیی آن چگونه است؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  9. بازتاب: مانومتر پکیج دیواری چه وظیفه ای دارد؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  10. بازتاب: منبع انبساط پکیج چه عملکردی دارد؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  11. بازتاب: آبگرمکن مخزنی ایستاده (زمینی یا دیواری) - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  12. بازتاب: تفاوت پکیج آنالوگ و دیجیتال  - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  13. بازتاب: تفاوت رادیاتور پره ای و پنلی چیست؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

  14. بازتاب: تفاوت پکیج دیواری و زمینی چیست (پکیج دیواری بخریم یا پکیج زمینی)؟ - تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *