نمایندگی ایران رادیاتور فروشگاه پاسارگاد (عقیقی)

ایران رادیاتور شرق تهران
فهرست مطالب

سرویس پکیج دیواری چه منفعتی برای پکیج دارد؟ انجام سرویس و رسوب زدایی هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟ آیا سرویس پکیج های دیواری و زمینی باعث افزایش عمر مفید پکیج دیواری می شود؟ آیا سرویس پکیج مربوط به برند خاصی ست؟

اینها همه سوالاتی ست که درمورد سرویس پکیج های دیواری ایران رادیاتور پرسیده می شود. از این رو برآن شدیم این مقاله را تهیه کنیم تا شاید پاسخ برخی شبهات در خصوص موضوع فوق باشد.

امروزه سیستم گرمایش منازل و ساختمان ها اغلب با انواع پکیج دیواری می باشد و روز به روز هم استفاده از این نوع سیستم گرماشی برای ساختمان ها در افزایش است. بدیهی ست که امکان تجمع رسوب یا به عبارتی دیگر گرفتگی در مسیر جریان آب سیستم پکیج دیواری وجود دارد، به همین علت سرویس پکیج دیواری اهمیت بالایی دارد.

سرویس پکیج دیواری ارتباطی به نوع پکیج و برند آن دارد؟

باید بگوییم که پکیج شما اعم از دیواری و زمینی، ایرانی و خارجی، فارغ از برند آن نیاز به سرویس های ماهانه دارد تا هم عمر پکیج افزایش یابد و هم اینکه اگر مشکلی وجود داشت یا قطعه ای فرسوده (کمی مشکل داشت) توسط سرویسکار مجاز تعویض گردد.

انجام اینکار نه تنها موجب آسودگی خاطر شما می گردد بلکه باعث می شود با توجه به ترافیک کاری سرویسکاران در زمستان پکیج گرمایشی دچار مشکل نشود و زمستان را با آرامش و بدون یک روز سرما سپری کنید.

تنها تفاوتی که در زمان سرویس پکیج های دیواری وجود دارد مربوط به طول عمر پکیج دیواری می باشد، این که پکیج شما چند سال کار کرده است اهمیت بسیاری دارد. معمولا اگر بیش از ۴ سال کار کرده باشد تعداد دفعات سرویس پکیج بیشتر می شود.

چه زمانی پکیج دیواری ارزش تعمیر و سرویس را ندارد؟

عمر مفید پکیج های دیواری معمولا بین ده تا دوازده سال می باشد، در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت که یک پکیج استاندارد با استفاده معمول خانگی تا پانزده سال هم عمر می کند. البته توصیه ما این است که پس از گذشت ده سال به فکر تعوض خود باشید زیرا پس از این مدت پکیج دچار خرابی های متعدد می شود.

سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور
سرویس های سالانه پکیج دیواری ایران رادیاتور

خدماتی که در سرویس پکیج دیواری انجام می شود؟

سرویس پکیج دیواری در خانه و توسط تکنسین های مجاز شرکت و مجرب انجام می شود، در طی سرویس دستگاه تمام اتصالات، لوله ها، ورودی، خروجی و سایر قطعات مهم بررسی می شود.

رسوب زدایی دستگاه: رسوب گیری پکیج دیواری نیاز به تخصص و تجربه دارد. رسوب گیری همان شست و شوی مدار گرمایشی و مبدل اولیه و ثانویه پکیج دیواری با اسید است که هزینه رسوب گیری بستگی به مقدار اسید استفاده شده و مهارت سرویس کار دارد. یک نکته دیگری که باید به آن توجه شود کنترل فشار آب است توسط تکنسین است زیرا عدم کنترل فشار آب مشکلات عمده ای برای دستگاه ایجاد می کند.

برسی عملکرد سیستم گرمایشی: سیستم مدار گرمایش باید مورد برسی قرار بگیرد تا مطمئن شده که دچار انسداد و گرفتگی نباشد.

هواگیری پکیج و شوفاژ دیواری: هواگیری پکیج دیواری و رادیاتور ها نه تنها موجب مصرف کمتر گاز می شود بلکه راندمان دستگاه را نیز افزایش می دهد. همچنین باعث کم شدن سر و صدای پکیج می شود.

بررسی خروجی هوا: منظور از بررسی خروجی هوا فن و دودکش می باشد، اطمینان از اینکه فن به درستی کار و دی اکسید کربن را به بیرون پرتاب می کند و اینکه دودکش دارای انسداد و گرفتگی نباشد، در صورتی یکی از این دو دچار مشکل و انسداد شود گاز دی اکسید کربن در خانه نفوذ و منجر گاز گرفتگی افراد می شود.

تنظیمات پکیج دیواری: یکی از مهم ترین کارها در سرویس انواع پکیج دیواری تنظیم حرارت پکیج دیواری است که در فصول مختلف متفاوت است.

بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری

پکیج های دیواری یک بار قبل از شروع فصل سرما باید سرویس شوند تا مشکلات بزرگ و کوچکی که ایجاد می شود توسط سرویس کار مجاز شرکت بر طرف شود. همچنین یک بار هم قبل از شروع گرما و پس از اتمام زمستان باید سرویس شود.

پس بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری هر ۶ ماه یک بار است و توجه داشته باشید که اگر طول عمر پکیج شما بیش از ۵ سال باشد هر ۴ ماه یک بار باید سرویس شود.

مطالعه بیشتر:

هزینه سرویس و تعمیرات پکیج در شرق تهران

معرفی شرکت ایران رادیاتور و ۶ محصول اصلی آن

خرید و نصب دودکش پکیج دیواری

 ۵ راهکار برای پیشگیری از رسوب گرفتن مبدل پکیج دیواری

پکیج ایران رادیاتور سری ال، یکی از بهترین پکیج های دیواری

نتیجه گیری

حتما با توجه به طول عمر پکیج سرویس های سالانه و ماهانه را آن هم توسط تکنسین مجاز و مجرب انجام دهید.

مجموعه فروشگاه پاسارگاد (عقیقی) نمایندگی مرکزی و مجاز ایران رادیاتور با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران می باشد.

فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
فروشگاه مرکزی و نمایندگی رسمی ایران رادیاتور (فروشگاه پاسارگاد)
اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین زمان سرویس پکیج دیواری چه زمانی است؟»

  1. سلام بهترین زمان برای سرویس پکیج چ زمانی هست لطفا اطلاع رسانی کنیید تا مردم در زمستان دچار مشکل نشوند مچکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *